سئو کردن محتوا بدون keyword stuffing
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


می بایست در حیث بگیرید که فهوای حرف این وجود ندارد که صرفا واژه و کلمه کلیدی تکرار نشود. بلکه مقصود این میباشد از کلمه ها کلیدی طبیعتا استعمال شود. و همت نکنید کلمه ها کلیدی را به صورت تصنعی و غیر سنجیده در محتوا قرار دهید.

آموزش سئو

دوره آموزش سئو

آکادمی رایا پارس

گوگل آحاد همت خویش را به فعالیت گرفته میباشد تا با به کارگیری از دو الگوریتمی که توضیح دادیم، اثر کیورد استافینگ را کم کند. مقصود ضابطه گذار معنا گرایی میباشد که به مکان واژه کلیدی، مفاهیم کلیدی را نظر نماید. هم اکنون راهکار چیست؟ ما که مجبوریم مرید خانگاه فرمانروا فضای اینترنت باشیم????، برای رضایت وی چه کاری از دستمان بر می آید؟ از طرفی بایستی جوری بنویسیم که گوگل ادراک خیر و خوبی از محتوای ما داشته باشد؟ و از طرف دیگر نباید از مقررات این فرمان روا عدول فرمائید؟

ای بی‌خبر تلاش کن که مالک خبر شوی

تا راهرو نباشی کی کاپیتان شوی

 

چندین پیشنهاد عالی براتون دارم تا محتوای seo گردیده سوای keyword stuffing ساخت‌و‌ساز فرمائید:

به کارگیری از لغات هم خانواده و مترادف (LSI): در توضیح می بایست بگوییم LSI یا این که کلمه ها هم معنی در واقع به کار گیری از عباراتی میباشد که درباره‌ی با کلمه و واژه کلیدی میباشد. به عنوان مثال در پاراگراف ماقبل برای کلمه و واژه LSI از چند عبارت هم خانواده استعمال کردیم: لغات هم خانواده، کلمه ها مترادف و هم معنی، کلمات مترادف و هم معنی.
به کارگیری از مساوی انگلیسی واژه کلیدی: به کار گیری از متساوی انگلیسی رویه دیگری میباشد. مثلا برای کلمه «واژه کلیدی»، خواهیم توانست از مساوی انگلیسی آن، keyword به کارگیری کنیم.
تعریف واژه و کلمه کلیدی: تا هم اکنون گردیده به خودتون بگید، در حالتی که یه موضوعی رو به گوگل توضیح بدم، گوگل قوی به ادراک آن میباشد؟ برای اینکه مطمئن گردید، فارغ از فوت وقت موردی را در گوگل به طور توصیفی سرچ فرمایید. سرچ کردید؟ به حرفی که می زدم رسیدید؟ بهتر پس الان موافقید که جناب شاه می تواند به طور کامل محتوای شما‌را فهم و شعور نماید؟

در نقطه پايان در شرایطی‌که بخواهیم یک سود گیری کلی داشته باشیم بایستی بیان کنم محتوایی از دید گوگل مقبول میباشد که نیازهای استفاده کننده را برآورده نماید و به سوالاتی که در ذهنش وجود دارااست جواب دهد. و برای اینکه گزینه خشم فرمانروا قرار نگیرید از تکرار عمدی کلمه و واژه کلیدی با مقصود seo پرهیز کنید. و کارایی فرمائید جوری بنویسید که برای مخاطب جالب و قابل شعور باشد.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو , دوره آموزش سئو, آکادمی رایا پارس ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: